Skip to main content
2021. június 24

Teljes körű informatikai szolgáltatás

Mi, emberek egyre összekapcsoltabb világban élünk. Az informatikai rendszerek, az azt alkotó hardver és szoftver fejlődésével nagy és komplex hálózatokat működtetünk. Jogos az elvárás tehát a megrendelők részéről is, hogy vállalati rendszereiket is teljes körű informatikai szolgáltatás támogassa. Nézzük meg röviden, hogy ez alapján mi várható el egy felelősségteljes és megbízható partnertől!

Informatikai szolgáltatások

Az ügyfelek számára kiemelt fontosságú kérdés, hogy az üzemeltetés rendben történjen. Az informatikai szolgáltatók manapság egyfajta modern rendszergazdaként működnek, akik mögött sokszor világcégek tudása, segítsége áll. A specializált vállalkozások mellett egyre növekszik azon cégek száma, akik komplex, az IT szinte minden területén megbízható alvállalkozói, számítástechnikai beszállítói lehetnek egy-egy megrendelőnek.

Infrastruktúra tervezése

A megbízó rendszereinek monitorozásával, felmérésével kezdődik általában az a munka, amely a komplex IT-tervezésben csúcsosodik ki. Ki kell alakítani az informatikai alapokat, a mindennapi céges környezetre optimalizált megoldásokat. Ehhez egy professzionálisan dolgozó informatikai cég projectmenedzsereket dedikál, hogy az intenzív munka eredménye is tökéletes legyen. A helyzetet nehezítheti, ha többféle rendszer működését kell összehangolni, például egyszerre van jelen Windows vagy Linux alapú szerver. Az integrálhatóság megvalósítása kulcskérdés lehet.

Üzemeltetés és támogatás

Az informatikai rendszer akkor működik jól, ha szinte észre sem venni, csak természetesen végzi a dolgát. A megbízó támogatása, a megfelelő tanácsadás éppen ezért szinte kihagyhatatlan, ahogy a non-stop, 24/7-es rendelkezésre állás is elvárás. A home office, a bárhonnan megvalósítható munkavégzés miatt fontos a felhőtechnológia gördülékennyé tétele, a leginkább elterjedt Microsoft vagy éppen Amazon alapú (AWS) szolgáltatók naprakész ismerete.

Hardverek biztosítása

A jó partner biztos kézben tartja a felmerülő hardveres igényeket is. (A SERCO például Magyarországon a Lenovo és a Fujitsu márkák esetében különleges státuszt élvez, és ezt ügyfeleink is tanúsíthatják, akiknek speciális szolgáltatást nyújtunk.) Ez teszi lehetővé a pontos paraméterezést, beszerzést és költséggazdálkodást is, és ez biztosítja akár a kliens oldali eszközök szállítását. A nyomtatásnál ez azt is jelenti például, hogy a papírhasználat minimalizálása egyre inkább elvárás.

Biztonság

A statisztika szerint minden egyes percben szerte a világban átlagban négy vállalatot ér zsarolóvírusos támadás. De ha még egy arctalan hackercsapat nem is pécézte ki vállalkozásunkat, a mindennapi biztonság kérdése állandóan fennáll. A megbízható partner ezért a vírusvédelemben, a rosszindulatú szoftverek elleni harcban, és a biztonsági mentések kérdésében is hatásosan fellép. Ebbe beletartoznak a szerverek ugyanúgy, mint a munkahelyi hálózat vagy a mobileszközök védelme, a cégen belül keletkező kritikus adatok biztonsága is.

Teljes körű informatikai szolgáltatás a SERCO-tól!